תשובות לכל השאלות

מהם שלבי ביצוע הזמנה?

1.בוחרים את המוצר שתרצו לשלוח – תערובות תה או מארזים.

2.מוסיפים כרטיס ברכה מעוצב (רק אם רוצים), ועורכים את הטקסט האישי לברכה.

3.ממלאים את פרטי המזמין ומקבל ההזמנה.

4.ממלאים את פרטי אמצעי התשלום לרכישת המתנה.

5.מקבלים אישור להזמנה בדוא"ל שמילאתם בפרטיכם האישיים.

6.המשלוח שלכם בדרך.

איך מצרפים ברכה למארז?

לאחר בחירת המארז, בוחרים כרטיס ברכה ממגוון העיצובים שלנו ומוסיפים טקסט חופשי. תוכלו גם לקבל את כרטיס הברכה ריק ולכתוב עליו בכתב ידכם. כרטיס הברכה אינו כרוך בעלות נוספת – מתנה מאיתנו!

האם התה שלנו כשר?

כל המוצרים מבית T-LAB  הם כשרים. לתערובות התה כשרות רובין מהדרין. למארזי השוקולד  – כשר חלבי בהשגחת  UD ובאישור הרבנות הראשית לישראל

האם המתנות שלנו מתאימות לבעלי אלרגיות?

מארזי התה – בהחלט. מארזי השוקולד עלולים להכיל אלרגנים כגון אגוזים, סויה, חלב ועוד.

האם אפשר להחליף את מארז המתנה לאחר שהתקבל?

לצערנו כיוון שמדובר במוצרי מזון, החוק אוסר החזרה של המוצרים ולכן לא ניתן להחליף, להחזיר או לבטל עסקה. במקרים נדירים בהם יש במוצר פגם או חוסר, יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 1-800-399799

האם ניתן לרכוש מארז בהתאמה אישית ולבחור את המוצרים?

בוודאי, אך רק בהזמנה טלפונית (ולא ברכישה דרך האתר). מוזמנים לפנות אלינו לטלפון 03-5651525 ונרכיב עבורכם בשמחה מארז מפנק לפי העדפותיכם.

האם ניתן להזמין מארזים בכמות גדולה?

בשמחה! אנו מכינים מארזי מתנה גם לחברות, לקבוצות ובכמויות גדולות לפי הצורך. לפרטים נוספים צרו קשר עם החנות בטלפון  03-5651525  או במייל  [email protected]

האם ניתן לאסוף את המתנה במקום לשלוח? 

בוודאי, בדף פרטי התשלום תתבקשו לבחור בין איסוף עצמי מהחנות בתל אביב או משלוח. אם בחרתם איסוף עצמי – תקבלו מייל כשההזמנה שלכם מוכנה לאיסוף 

איך יודעים שההזמנה התקבלה באתר?  

בסיום ההזמנה נשלח אליכם אישור הזמנה בדוא”ל שציינתם בפרטיכם האישיים.

איך משלמים בביטחה?

התשלום באתר הוא באמצעות כרטיס אשראי בלבד. האתר עומד בתקן PCI – המחמיר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט.

פרטי האשראי עוברים ישירות למערכת הסליקה הבנקאית ואינם נשמרים באתר שלנו.

איך מקבלים את החשבונית?

חשבונית תשלח אל כתובת הדואר האלקטרוני שציינתם בפרטים האישיים. במידה ותרצו שנשנה את השם על גבי החשבונית, ציינו זאת בהערות בהזמנה.

מהם איזורי המשלוח?

המשלוחים שלנו הם בפריסה ארצית מלאה ומגיעים לכלל ישובי הארץ.

למדיניות המשלוחים המלאה

 תוך כמה זמן מגיע המשלוח?

בדרך כלל יגיע המשלוח תוך 3 ימים אך אנחנו מתחייבים ל- 5 ימי עסקים מרגע ההזמנה ועד קבלתה. למעט בתקופות המפורטות במדיניות המשלוחים 

האם צריך להמתין לשליח בבית?

ביום המשלוח אנחנו דואגים לתאם את ההגעה בהודעת סמס. אם לא נצליח למסור את המתנה באותו יום פשוט נתאם מועד חדש.

האם דמי המשלוח כלולים במחיר?

המחיר אינו כולל משלוח.

ניתן לבחור איסוף עצמי או משלוח .

בהזמנות מעל 199 ₪ המשלוח הוא חינם

בהזמנות מעל 100 ש"ח – המשלוח בעלות 15 ש"ח 

בהזמנות פחות מ100 ש"ח עלותהמשלוח 35 ש"ח